ЗДО №21, "Оленка"
Вінницька область, Вінницький район

Цивільний захист та безпека життєдіяльності

План проведення «Тижня безпеки дитини»

в період з 01.07.2024 р. по 05.07.2024 р.

№ з/п

Зміст заходів

Для якої категорії

Термін

проведення

Відпові-дальний

Відм. про викон.

І.

З педагогами

1.1.

Підібрати та опрацювати літературу з даної тематики.

Педагоги,

батьки

Впродовж Тижня

педагоги

 

1.2.

Провести:

 - навчання:

«Оповіщення про надзвичайні ситуації»;

 - об’єктові тренування:

«Дії персоналу ЗДО під час оголошення сигналу «Увага всім!».

 

Педагоги, технічні працівники

 

01.07

 

03.07

 

 

 

Трикалюк Р.М.

Храменкова Т.М.

 

 

1.3.

Провести консультації:

-«Хімічна небезпека».

Педагоги

 

05.07

 

Гулівата Д.В.

 

ІІ.

З вихованцями

2.1.

Визначити тематичні дні:

-«Відчуй небезпеку»;

-«Екологознайко»;

-«Захисти себе сам»;

-«Будь обережним»;

-«Здоровим бути модно».

 

Діти дошкіль-

ного віку

 

01.07

02.07

03.07

04.07

05.07

 

Трикалюк Р.М.,

педагоги

 

 

2.2.

Провести цикл тематичних занять:

-«Правила поведінки в побуті»;

-«Небезпечні предмети навколо нас»;

-«Природа – друг, коли ти її добре знаєш».

Діти дошкіль-

ного віку

 

02.07

03.07

 

05.07

Вихователі

 

2.3.

Провести тематичні бесіди:

-«Спеціальні служби порятунку»;

-«Небезпечно! Пожежа!», «Небезпечні знахідки».

Діти дошкіль-

ного віку

Впродовж Тижня

Вихователі

 

2.4.

Читання тематичних творів дитячої художньої літератури та їх обговорення.

Діти дошкіль-

ного віку

Впродовж Тижня.

Вихователі

 

ІІІ.

З батьками

3.1.

Провести консультацію:

«Як заспокоїти дітей під час війни».

 

Батьки

 

03.07

 

 

 

Вихователі

 

 

3.2.

Запропонувати батькам наступні матеріали:

-поради від захисника України:  комікс  для дітей у воєнний стан «Савка і Баклан – замінована прогулянка»;

-буклет із завданнями з навчання мінної безпеки дітей 4 –8 років «Сорока та Поні – весела команда проти мін»: був проведений онлайн квест «Суперкоманда проти мін».

Батьки

 

Впродовж Тижня

 

Вихователі

 

 

ІV.

Організаційні заходи

4.1.

1.Підвести підсумки проведення Тижня знань безпеки дітей та узагальнити в наказі.

2.Звіт про проведення здати в ДО ВМР.

 

 

 10.07.

 

Трикалюк Р.М.

 

 

 

 

План   заходів

З  проведення Тижня  безпеки   дитини з 13.05.2024 по 17.05.2024 року

 

№ з/п

Зміст заходів

Для якої категорії

Термін

проведення

Відпові-дальний

Відм. про  вик.

І.

З педагогами

1.1.

Підібрати та опрацювати літературу з даної тематики.

Педагоги,

батьки

Впродовж Тижня

педагоги

 

1.2.

Провести онлайн навчання:

1.«Основні поняття про надзвичайні ситуації».

2.«Оповіщення про надзвичайні ситуації».

3.«Дії робітників, службовців та населення за попереджувальним сигналом «Увага всім!».

 4.«Основи організації життєзабезпечення населення у зонах надзвичайних ситуацій та тимчасового відселення».

 

Педагоги, технічні працівники

 

13.05

 

14.05

 

15.05

 

 

 

17.05

Трикалюк Р.М.

Храменкова Т.М.

 

 

1.3.

Провести консультації:

-«Теракт»;

-«Хімічна небезпека».

Педагоги

 

14.05

13.05

Трикалюк Р.М.

Храменкова Т.М

 

ІІ.

З вихованцями

2.1.

Визначити тематичні дні:

-«Відчуй небезпеку»;

-«Екологознайко»;

-«Будь обережним»;

-«Захисти себе сам»;

-«Здоровим бути модно».

 

Діти дошкіль-

ного віку

 

13.05

14.05

15.05

16.05

17.05

Трикалюк Р.М.,

педагоги

 

 

2.2.

Провести цикл тематичних занять:

-«Правила поведінки в побуті»;

-«Небезпечні предмети навколо нас»;

-«Природа – друг, коли ти її добре знаєш».

Діти дошкіль-

ного віку

 

 

14.05

13.05

 

16.05

Вихова-телі

 

2.3.

Провести тематичні бесіди:

-«Спеціальні служби порятунку»;

-«Небезпечно! Пожежа!»;

-«Небезпечні знахідки».

Діти дошкіль-

ного віку

Впродовж Тижня

Вихова-телі

 

2.4.

Провести відео-екскурсії:

 -«Автомобіль та навколишнє середовище»;

-«Перші кроки до природи».

Діти дошкіль-

ного віку

15.05

14.05

Музкерів-ники

 

2.5.

Читання тематичних творів дитячої художньої літератури та їх обговорення.

Діти дошкіль-

ного віку

Впродовж Тижня

Вихова-телі

 

2.6.

Провести квест «Супергерої проти мін».

Діти середніх та старших груп

13.05

Вихова-телі

 

2.7.

Перегляд мультиплікаційних фільмів про мінну безпеку:

 -«Лісовий скарб»;

-«Повітряний змій»;

- «Безпечні канікули».

Діти дошкіль-

ного віку

Впродовж Тижня

Вихова-телі

 

ІІІ.

З батьками

3.1.

Провести консультації:

-«Дитина залишилася вдома»;

 -«Як подбати про дитину, якщо ви знаходитеся в укритті»;

-«Як заспокоїти дітей під час війни».

 

Батьки

 

15.05

14.05

 

13.05

Вихова-телі

 

 

3.2.

Запропонувати батькам наступні матеріали:

-поради від захисника України:  комікс  для дітей у воєнний стан «Савка і Баклан – замінована прогулянка»;

-буклет із завданнями з навчання мінної безпеки дітей 4 –8 років «Сорока та Поні – весела команда проти мін».

Батьки

 

 

11.05

 

 

 

 

13.05

 

Вихова-телі

 

 

ІV.

Організаційні заходи

4.1.

1.Підвести підсумки проведення Тижня безпеки дитини та узагальнити в наказі.

2.Звіт про проведення здати в ДО ВМР.

 

 

  24.05

Пасікова О.В.

 

             

План дій вихователя в разі аварійного блокування

Після сигналу «Увага всім» (звук сирени, сповіщення у відповідних мобільних додатках тощо) про надзвичайну ситуацію відповідальний сповіщує екстрені служби. Якщо евакуація за межі будівлі неможлива, вихователі розпочинають процедуру аварійного блокування в закладі.
 
Рішення про евакуацію, маршрут і місце евакуації ухвалює керівник закладу (Постанова КМУ «Про затвердження Порядку проведення евакуації у разі загрози виникнення або виникнення надзвичайних ситуацій» від 13.10.2013 № 841).
Подайте дітям сигнал про евакуацію в будівлі. Увесь персонал закладу відповідальний за дітей, які перебувають поруч у момент аварійного блокування.
Зачиніть двері зсередини приміщення, за можливості додатково заблокуйте їх. Зберіть дітей у визначеному місці якомога далі від вікон. Візьміть тривожну валізу.
Якщо кімнату неможливо закрити, залишайтеся в ній і намагайтеся зберігати тишу.
Евакуюйте дітей до заздалегідь визначеного місця. Перевірте кількість дітей. У разі відсутності когось із дітей повідомте адміністрацію.
Повідомте адміністрацію та батьків про поточну ситуацію, стан дітей та персоналу.
Заспокойте дітей та намагайтеся зберігати тишу. За можливості періодично перевіряйте оновлення інформації.
 
Примітка. Підготовлено відповідно до додатка 3 до листа МОН «Про рекомендації для працівників закладів дошкільної освіти на період дії воєнного стану в Україні» від 02.04.2022 № 1/3845-22.
 
 
План дій вихователя в разі укриття в приміщенні закладу
 
Після сигналу «Увага всім» (звук сирени, сповіщення у відповідних мобільних додатках тощо) про надзвичайну ситуацію відповідальний сповіщує екстрені служби. Вихователі розпочинають евакуацію дітей в укриття в приміщенні закладу.

Рішення про евакуацію, маршрут і місце евакуації ухвалює керівник закладу (Постанова КМУ «Про затвердження Порядку проведення евакуації у разі загрози виникнення або виникнення надзвичайних ситуацій» від 13.10.2013 № 841). Керівник залишається в приміщенні закладу, поки не буде евакуйовано весь персонал і дітей.
Подайте дітям сигнал про евакуацію. Порахуйте дітей. Візьміть тривожну валізу та супроводьте дітей в укриття.
В укритті проінструктуйте дітей, як розміститися в залежності від типу надзвичайної ситуації.
Перевірте наявність на верхньому одязі дітей бирок з відомостями про дитину, адресою проживання батьків і контактними номерами телефонів.
Перевірте ще раз кількість дітей. У разі відсутності когось із дітей повідомте адміністрацію. Сповістіть адміністрацію та батьків про виникнення надзвичайної ситуації.
Заспокойте дітей. Переконайтеся, що діти їдять і п'ють, якщо це можливо.
Залишайтеся в укритті, допоки не отримаєте подальшу інформацію від екстрених служб чи адміністрації закладу.
 
Примітка. Підготовлено відповідно до додатка 3 до листа МОН «Про рекомендації для працівників закладів дошкільної освіти на період дії воєнного стану в Україні» від 02.04.2022 № 1/3845-22.
 
 
План дій вихователя в разі евакуації за межі закладу
 
Після сигналу «Увага всім» (звук сирени, сповіщення у відповідних мобільних додатках тощо) про надзвичайну ситуацію відповідальний сповіщує екстрені служби. Вихователі розпочинають евакуацію дітей за межі закладу.

Рішення про евакуацію, маршрут і місце евакуації ухвалює керівник закладу (Постанова КМУ «Про затвердження Порядку проведення евакуації у разі загрози виникнення або виникнення надзвичайних ситуацій» від 13.10.2013 № 841). Керівник залишається в приміщенні закладу, поки не буде евакуйовано весь персонал і дітей.
Подайте дітям сигнал про евакуацію. Порахуйте дітей. Візьміть тривожну валізу. Для того щоб підвищити ефективність організації дітей під час евакуації, за потреби використайте евакуаційні канати.
Евакуюйте дітей запланованим маршрутом. У разі блокування основного маршруту використовуйте запасний.
Евакуюйте дітей до заздалегідь визначеного місця. Перевірте ще раз кількість дітей. У разі відсутності когось із дітей повідомте адміністрацію.
Заспокойте дітей. Переконайтеся, що діти їдять і п'ють. Повідомте інформацію про місцезнаходження дітей батькам.
Перевірте наявність на верхньому одязі дітей бирок з відомостями про дитину, адресою проживання батьків і контактними номерами телефонів.
Залишайтеся в укритті, допоки не отримаєте подальшу інформацію від екстрених служб чи адміністрації закладу.

Примітка. Підготовлено відповідно до додатка 3 до листа МОН «Про рекомендації для працівників закладів дошкільної освіти на період дії воєнного стану в Україні» від 02.04.2022 № 1/3845-22.
 
 
 Що робити, якщо немає мобільного зв'язку. Поради ДСНС

Якщо ваш смартфон - за межами дії мережі мобільного оператора, спочатку потрібно перевірити його справність. Якщо він все ж працює, це означає, що мережа зв'язку відсутня на території вашого перебування. Інколи проблема саме з певним оператором, тому бажано також мати різні SIM-карти. У випадку відсутності мобільної мережі ДСНС пропонує альтернативні способи комунікації абонентів та виклику екстрених служб.

Засоби стаціонарного дротового зв'язку, стаціонарні телефони - основний альтернативний варіант. Знайдіть найближчий стаціонарний телефон та будете забезпечені безперебійним зв'язком, не лише з абонентами, але й з екстреними службами.

Зв'язок можна підтримувати за допомогою месенджерів (Viber, WhatsApp, Telegram, Signal, Messenger Facebook, Instagram). Умова - наявність доступу до інтернету. Якщо потрібно викликати екстрену службу за допомогою месенджера, необхідно дізнатися номер телефону відповідної служби там або посилання на профілі офіційних сторінок у соцмережах.

Можна використати смартфон як засіб радіозв'язку за прикладом рації. Для цього потрібно попередньо встановити спеціальний месенджер (до прикладу Voxer Walkie Talkie, Walkie Talkie, Two Way: Walkie Talkie). Важливо пам'ятати: вас може прослухати будь-хто, якщо випадково/навмисно потрапить на ту ж частоту. Потрібно домовитися з абонентами про виділений канал (частоту/діапазон) для спілкування. Частота обирається абонентами довільно. Радіус дії зв'язку варіюється від 60 до 100 метрів. Месенджери необхідно завантажити заздалегідь та протестувати їхню працездатність.

Якщо немає зв'язку та доступу до інтернету ДСНС рекомендує переміститися до найближчого місця, яке обладнане засобами стаціонарного телефонного зв'язку або радіозв'язку. Стаціонарні телефони є в будівлях органів місцевого самоврядування, відділеннях пошти, пожежно-рятувальних частинах, відділках поліції, станціях швидкої медичної допомоги, представництвах інших силових відомств (Нацгвардія, СБУ, ЗСУ).

План проведення

Тижня знань безпеки життєдіяльності з  08.04.2024 по 12.04.2024

з/п

Зміст заходів

Для якої категорії

Термін

Відпові-

дальний

1.

Створення інформаційно-довідкового куточка, підбір та опрацювання літератури з даної тематики.

Педагоги, батьки

08.04

Трикалюк Р.М.

2.

 

Навчання з теми «Вибухонебезпечні предмети. Дії  при виявленні вибухонебезпечних або підозрілих предметів».

Педагоги, обслуговуючий персонал

08.04

Ужвак К.О.

Гулівата

Д.В.

3.

Заняття з елементами тренінгу «Надання першої долікарської допомоги у разі виникнення надзвичайних ситуацій».

Педагоги

10.04

Луценко А.М.

 

 

 

4.

Ділова гра: «Щоб дитяче життя оберігати, знання й уміння треба мати».

Педагоги

12.04

Ужвак К.О.

 

5.

Консультації:

  • «Як говорити з дитиною про насильство»,
  • «Безпечна поведінка під час ігор на майданчику»

Педагоги

09.04

Пасікова О.В.

Трикалюк Р.М.

6.

Цикл тематичних занять:

-«Подорож у світ безпеки»,

-«Куди поспішають машини?»,

-«Дорожні знаки помічай, що означають вони –знай!»,

-«Дитина та природа»,

-«Хто такий незнайомець»

-«Якими «іграшками» не слід гратися»,

-«З електрикою дружи, а себе бережи»,

-«Небезпечні предмети та знахідки»,

-«Ліки сам не бери»,

-«Сигнал «Увага всім!».

Діти всіх вікових груп

Впродовж

Тижня

Вихователь- методист, вихователі

7.

Дидактичні ігри:

-«Безпека на вулиці»,

-«Відгадай за описом»,

-«Дорожні знаки»,

-«Розбери речі»,

-«Оціни поведінку»,

-«Чим можна та чим не можна гратися»,

-«Сигнали світлофора»

 

 

Діти

дошкільного віку

 

 

Впродовж

Тижня

 

 

Вихователі

8.

Сюжетно-рольові ігри:

-«Я вдома сам»,

-«Ми пішоходи»,

-«Чи знаєш ти дорожні знаки»,

-«Ми переходимо дорогу» .

Діти

дошкільного віку

Впродовж Тижня

Вихователі

9.

Будівельно-конструкційні ігри:

-«Дорогою в садочок» (побудова вулиці),

-«Пожежна частина» (ЛЕГО).

Діти

дошкільного віку

13.04

17.04

Вихователі

10.

Читання художніх творів з безпеки життя та здоров’я дітей. Драматизація казок.

Діти всіх

вікових груп

Впродовж

Тижня

Вихователі

11.

Екскурсії до пральні, харчоблоку, стенду пожежної безпеки.

Діти

дошкільного віку

Впродовж

Тижня

Вихователі

12.

Тематичні розваги:

-«Вогонь: наш друг чи ворог»,

-«Щоб здоровими зростати, про здоров’я треба здати»,

-«Подорож до Лісовичка».

Діти

дошкільного віку

08.04

10.04

11.04

 

Вихователі

Крес І.Ю.

Мархель О.В.

13.

Конкурс дитячого малюнку: «Обережно! Небезпека»

Діти дошкільного віку

12.04

Педагоги

14.

Створення колажів «Безпека життя».

Діти дошкільного віку

09.04

Вихователі

15.

Проведення консультацій:

-«Вакцинація – запорука здоров’я дитини»,

-«Основні правила поведінки на вулиці»,

-«Дитина та вулиця»,

-«Як швидко заспокоїти та зняти стрес у дитини»,

-«Правила пожежної безпеки для батьків та дітей»,

-«Ви повинні навчати цих речей своїх дітей для їхньої ж безпеки»,

-«Дотримуйся правил пожежної безпеки»,

-«Правила безпечної поведінки в  надзвичайних ситуаціях».

Батьки

Впродовж

Тижня

 Вихователі

         

 

До дошкільнят завітала патрульна поліція.

Зустріч відбулась на нашому Автомайданчику

План проведення

Тижня знань безпеки життєдіяльності з  13.11.2023 по 17.11.2023 р.

 

з/п

Зміст заходів

Для якої категорії

Термін

Відповідальний

1.

Створення інформаційно-довідкових куточків

Батьки

13.11.

2023

Вихователі

2.

 

Консультації за темами:      

 -«Емоційна саморегуляція в умовах воєнного стану»;             -«Вибухонебезпечні

предмети»;

-«Поведінка в екстремальних ситуаціях»;

-«Безпека для дітей під

час війни».

 

Працівники ЗДО

 

Педагоги ЗДО

 

Працівники ЗДО

 

Працівники ЗДО

 

14.11.

2023

15.11.

2023

16.11.

2023

17.11.

2023

 

К. УЖВАК

 

Р. ТРИКАЛЮК

 

Т. ХРАМЕНКОВА

 

О. ПАСІКОВА

3.

Цикл тематичних занять:

-«Про небезпеку знаю – усім розповідаю»;

-«Сигнал «Увага всім!»»;

-«Помічай, впізнавай, поводься безпечно»;

-«Основні правила поведінки на вулиці»;

-«Маленькі друзі світлофора»;

«Прогулянка до лісу може бути небезпечною»;

-«Мінна безпека»;

-«Чужі люди»;

-«Діти на вулицях міста»;

-«Будь у тренді чистоти»;

«Як уникнути неприємностей».

Діти всіх

вікових груп

Упродовж  Тижня

Вихователі

4.

Дидактичніі гри:

-«Служби-порятунку»;

-«Чим можна гратися»;

-«Квітка здоров’я»;

-«Безпечне–небезпечне»;

-«Збираємо тривожну валізку»;

-«Транспорт викликаємо – номер називаємо»;

-«Кольорові автомобілі»;

-«Добре-погано»;

-«Знаю і думаю»;

-«Небезпечні речі»;

-«Безпека на вулиці».

Діти

дошкільного віку

Упродовж  Тижня

Вихователі

5.

Сюжетно-рольові ігри:

-«Ми – пішоходи»;

-«Рятувальники»;

-«Я вдома сам»;

-«Небезпечні переходи».

Діти

дошкільного віку

Упродовж  Тижня

Вихователі

6.

Будівельно-конструкційні ігри:

-«Пожежна частина»;

-«Безпечніі грашки»;

-«Дорога».

Діти

дошкільного віку

Упродовж  Тижня

Вихователі

7.

Читання художніх творів з безпеки життя та здоров’я дітей. Драматизація казок.

Діти всіх

віковихгруп

Упродовж  Тижня

Вихователі

8.

Тематичні розваги:

-«Про безпеку дбай та інших навчай»;

-«Супергерої – за безпеку малят».

Діти

дошкільного віку

15.11.

2023

16.11.

2023

 

 

О. МАРХЕЛЬ

І. КРЕС

9.

Конкурс дитячого малюнку «Знавці правил безпечної поведінки».

Діти

дошкільного віку

17.11.

2023

Вихователі

10.

Консультації:

-«Як подбати про дитину, якщо ви знаходитеся з нею в укритті»;

 -«Як вести себе при обстрілі та бомбардуванні».

Батьки

Упродовж  Тижня

 

Р. ТРИКАЛЮК

 

К. УЖВАК

 

 

           

 

План проведення

Тижневика протипожежних заходів з  02.10.2023 по 06.10.2023 р.

№ п/п

Зміст роботи

Відповідальні

Термін виконання

Робота з колективом

1

Перевірити протипожежний стан всіх приміщень, звернути увагу на якість освітлювальної мережі, захист її від перевантажен­ня і коротких замикань.

Тетяна ХРАМЕНКОВА

02.10

2

Перевірити наявність пла­нів евакуації.  

Тетяна ХРАМЕНКОВА

03.10

3

Провести перевірку шляхів евакуації (коридори, тамбури та східці) на рахунок захаращеності, переконатися у можливості швидкого і безперешкодного відкриття дверей при евакуації.

Тетяна ХРАМЕНКОВА

04.10

4

Поповнити інформаційно-довідкові куточки з дотримання пожежної безпеки в дошкільному закладі.

 Раїса

 ТРИКАЛЮК

Тетяна ХРАМЕНКОВА

05.10

5

В методичному кабінеті підготувати тематичну виставку навчально-методичної, художньої літератури, порад, рекомендацій на задану тематику.

Раїса

 ТРИКАЛЮК

03.10.2023

6

Провести практичне заняття з відпрацюванням планів евакуації в надзвичайних ситуаціях бесіди щодо попередження пожеж з вихованцями закладу.

Тетяна ХРАМЕНКОВА

Раїса

 ТРИКАЛЮК

06.10

7

Перевірити  безпечний стан робочих місць, обладнання, приладів, інструментів і санітарний стан приміщень.

Раїса

 ТРИКАЛЮК

Тетяна ХРАМЕНКОВА

04.10

Робота з вихованцями

1

Цикл тематичних бесід:

- «Причини виникнення пожеж»;

- «Сірники не іграшки - в сірниках вогонь»;

- «Про користь побутових електроприладів і правила користування ними»;

- «Якщо виникла пожежа»;

- «Праця пожежних»;

- «Вогнище в лісі».

Вихователі усіх вікових груп

Протягом Тижня

2

Цикл тематичних занять:

- «Рятувальник – героїчна професія»;

- «Школа екстремальних ситуацій»;

-«Сірничок маленький, а біда велика»;

-«Вогонь-друг, вогонь-ворог»;

 -«Як уникнути неприємностей».

Вихователі усіх вікових груп

Протягом Тижня

3

Підготувати та провести розвагу для дітей «Щоб не сталося біди, пам’ятай про це завжди».

Вихователі дошкільних груп, муз керівники

04.10

4

Організувати виставку дитячих малюнків з дотримання правил протипожежної безпеки.

Вихователі дошкільних груп

06.10

Робота з батьками

1

Провести консультацію для батьків: «Небезпека пожежі».

Вихователі усіх вікових груп

05.10

2

Розповсюдження буклетів на протипожежну тематику.

Вихователі усіх вікових груп

Протягом Тижня

3

Оформлення папок-пересувок.

Вихователі усіх вікових груп

Протягом Тижня

4

Розміщення на сайті ЗДО плану та інформації про проведення ТБД.

Раїса ТРИКАЛЮК

02.10

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ЗАХОДИ

щодо проведення «Місячника Цивільного захисту з 18.09. по 18.10.2023р.

 

з/п

Зміст заходів

Термін проведення

Відпові дальні

Відмітка про вик.

1

1.1.Видати наказ про проведення «Місячника цивільного захисту».

До

18.09.

О. Пасікова

 

2

2.1.В методичному кабінеті підготувати та оформити навчально-методичний та наочний матеріали «Вчимося діяти  в  надзвичайних ситуаціях».

 25.09.

Р. Трикалюк

 

2.2.Розробити методичні рекомендації та поради з питань організації охорони праці та безпеки життєдіяльності в   ЗДО.

27.09.

Р. Трикалюк

 

3

3.1. Оформити куточки «Вчимося діяти  в  надзвичайних ситуаціях» в кожній віковій групі

До

21.09.

Педагоги всіх вікових груп

 

3.2. Підготувати і оформити виставки дитячих малюнків на тему «Вчимося діяти  в  надзвичайних ситуаціях».

16.10.

Педагоги дошкільних груп

 

4

Провести цикл тематичних занять:

-«Врятуємо вірних друзів»;

-«Добра допомога сірничка»;

-«Про вогонь наш треба знати – з ним неможна жартувати» (ігри-естафети);

-«Небезпека від вибухонебезпечних предметів».

 

 26.09.

28.09.

02.10.

 

03.10.

 

Гр. ран. віку

Молодші гр.

Середні гр.

 

Старші гр.

 
 

Провести заняття, бесіди, розваги, дидактичні, рухливі ігри, ігрові вправи, сюжетно-рольові ігри, спостереження  відповідно до тематики місячника.

Впродовж Місячника

Педагоги всіх вікових груп

 

5

Провести тематичну розвагу   з питань безпеки життєдіяльності «Захисти себе сам!».

27.09.

О. Мархель

І. Крес

 

6

Провести:

-круглий стіл «На варті безпеки життєдіяльності дітей»;

-педагогічний всеобуч «9 порад, як ефективно навчити прийомів домедичної допомоги»;

-ділову гру «Як оповістити про лихо – пожежа в ЗДО».

 

19.09.

 

22.09.

 

10.10.

 

О. Пасікова

 

Д. Гулівата

 

Р. Трикалюк

 

7

Організувати перевірку знань, умінь та навичок дітей дошкільного віку з БЖД та норм поведінки під час надзвичайних ситуацій.

Впродовж Місячника

Педагоги

 

8

Провести моніторинг (анкетування) знань батьків  старшого дошкільного  віку  з питань БЖД.

До

11.10.

Педагоги

 

9

Провести навчальне консультування, ігри-тренінги з батьківською громадою:

-«Безпека дитини: компетентнісний підхід»;

-«Отруєння ліками та лікарськими засобами»;

-«Як навчити дитину правильно діяти в небезпечних ситуаціях»;

-«Схема сповіщення під час сигналу «Увага всім!»;

-«Абетка першої домедичної допомоги».

 

 

20.09.

09.10.

06.10.

 

17.10.

 

12.10.

 

 

О. Пасікова

Д. Шевчук

Р. Трикалюк

 

Т. Храмен-кова

Д. Гулівата

 

10

Провести навчальний тренінг з евакуації вихованців і працівників за межі ЗДО.

05.10.

О. Пасікова

Д. Шевчук

Р. Трикалюк

Т. Храмен-кова

 

11

Здійснити перевірку стану засобів пожежогасіння, евакуаційних виходів, електроприладів.

29.09

Т. Храмен-кова

 

12

Поповнити  картотеку дидактичних ігор «Безпека дитини».

Впродовж Місячника

Педагоги всіх вікових груп

 
           
           

 

 

План роботи КЗ «ЗДО № 21 ВМР» щодо  «Охорони життя та безпеки життєдіяльності» на 2023 – 2024 н.р.

 

з/п

Зміст заходу

 

Термін проедення

Відповідальний

1.Загальні положення

1.

Проводити з працівниками закладу інструктажі під час вступу на роботу, на робочому місці, позапланові та цільові інструктажі.

Протягом року

 

Пасікова О.В.

2.

Проводити навчання та перевірку знань працівників закладу з питань охорони праці.

Згідно плану

 

Трикалюк Р.М.

Храменкова Т.М.

3.

Проводити навчання в обсязі курсу безпеки життєдіяльності з педколективом та техперсоналом.

Протягом року

 

Трикалюк Р.М.

Храменкова Т.М.

4.

Здійснювати обстеження ігрового та спортивного обладнання на майданчиках.

2р. в рік

 

Технічна комісія

5.

Стежити за дотриманням техніки безпеки в групах, приміщеннях на ділянках закладу.

Вересень-травень

Храменкова Т.М.

6.

Проводити просвітницьку роботу з батьками вихованців щодо пропаганди валеологічних знань, профілактики травматизму та поводження в довкіллі.

Вересень-травень

 

Вихователі

7.

Проводити з дітьми бесіди з валеології та БЖД, використовуючи дидактичні ігри, бесіди, наочний матеріал.

Вересень-травень

 

Вихователі

8.

Проводити Уроки практичного життя

та «Хвилинки безпеки».

1 раз в тиждень

Вихователі

9.

В методкабінеті поповнювати методичними посібниками розділ «Безпека життєдіяльності».

Вересень-травень

Трикалюк Р.М.

10.

Проводити «Тиждень безпеки дитини» та «Тиждень знань безпеки життєдіяльності».

Травень,

грудень, квітень

Трикалюк Р.М.

 

11.

Скоординувати роботу сестер медичних старших  та педколективу закладу щодо профілактики захворювань та загартування дітей.

Вересень-травень

 

Пасікова О.В.

12.

Проводити медичний огляд дітей і аналізувати причини дитячої захворюваності та ефективність їхнього усунення.

Протягом року

 

Шевчук Д.С., Геваргізова А.В.

13.

Підготувати найпростіше укриття для роботи закладу під час воєнного стану.

 

Пасікова О.В.

 

14.

Проводити навчання дітей правил безпеки під час воєнного стану в ігровій формі.

Постійно

Вихователі

2.Попередження дорожньо-транспортного травматизму

1.

Проведення інструктажів з працівниками ЗДО, дітьми, батьками з питань дорожньо-транспортного травматизму.

Впродовж року

 

Трикалюк Р.М.,

Храменкова Т.М.

2.

Проведення тематичних консультацій з педагогами, батьками на тему «Профілактика дорожніх пригод».

1 раз на квартал

Трикалюк Р.М.

3.

Поновити куточки правил дорожнього руху у всіх вікових групах ЗДО .

До 01.10.22

Педагоги

4.

Спрямувати діяльність закладу дошкільної освіти на виконання нормативних, законодавчих та інструктивних докментів у галузі попередження дорожньо-транспортного травматизму.

Впродовж року

Пасікова О.В.

5.

Проведення розваг  учнів  КЗ «Вінницький ліцей № 4 ім. Д. І. Менделєєва», та дітей КЗ «ЗДО № 21 ВМР» щодо ПДР .

Впродовж року

Трикалюк Р.М.

3.Пожежна безпека

з/п

Зміст заходу

Термін проведення

Відповідальний

  1.

Ознайомити учасників освітнього процесу з законом України «Про пожежну безпеку» та іншими нормативними документами.

Вересень

 

Храменкова Т.М.

Трикалюк Р.М.

  2.

Призначити відповідального за пожежну безпеку в ЗДО, ознайомити з обов’язками, організувати проходження ним навчання.

Січень

Пасікова О.В.

  3.

Забезпечити утримання шляхів евакуації у відповідності з Правилами пожежної безпеки.

Постійно

Храменкова Т.М.

 

  4.

Техогляд вогнегасників та пожежних гідрантів.

Вересень

 

Храменкова Т.М.

 

  5.

Провести практичні заняття з відпрацюванням плану евакуації.

Жовтень,

травень

Храменкова Т.М.

Трикалюк Р.М.

  6.

Здійснювати профілактичні ремонти і огляд електроустановок, опалювального, вентиляційного, технологічного та іншого інженерного обладнання на передодні опалювального сезону.

Постійно

Храменкова Т.М.

 

  7.

Провести комісійні перевірки  протипожежного та технічного стану приміщень, будівель, горищ, підвалів та території. Ужити невідкладних заходів для усунення виявлених недоліків.

До 28.11.

 

Храменкова Т.М.

 

   8.

Перевірити наявність інструкцій з пожежної та техногенної безпеки на об’єктах, за необхідності опрацювати нові інструкції або переглянути та доповнити чинні.

До 01.10.

 

Храменкова Т.М.

 

  9.

Проведення інструктажів з протипожежної безпеки.

Згідно плану

Храменкова Т.М.

Трикалюк Р.М.

 10.

Провести ревізію укомплектування пожежного щита.

Вересень

 

Храменкова Т.М.

 

 11.

Оформити куточок із пожежної безпеки та цивільного захисту для працівників ЗДО.

До 01.10

Храменкова Т.М.

Трикалюк Р.М.

 12.

Розробити план евакуації та інструкцію для найпрростішого укриття.

До 01.01

Трикалюк Р.М.

 

 13.

Проведення тижневиків, декадників з безпеки життєдіяльності та поведінці у НС.

Згідно плану роботи ДО

Трикалюк Р.М.

 14.

Проведення занять, бесід, ігор з протипожежної безпеки з вихованцями ЗДО.

Протягом року

Педагоги

 15.

Здійснювати систематичне консультування та  інформування батьків про необхідність навчання дітей та особисте дотримання правил  протипожежної безпеки в групових куточках та на сайті КЗ «ЗДО № 21  ВМР».

Протягом року

Педагоги, Трикалюк Р.М.

 16.

Поповнити інформаційні стенди для взаємодії з батьками, сприяти організації відвідувань пожежно-технічної виставки.

 

Лютий

Педагоги, Трикалюк Р.М.

 

Тиждень безпеки дитини

План  проведення в КЗ «ЗДО № 21 ВМР»,

в період з 10.07.2023 р. по 14.07.2023 р.

«Тижня безпеки дитини»

№ з/п

Зміст заходів

Для якої категорії

Термін

проведення

Відповідаль-ний

Відм. про викон.

І.

З педагогами

1.1.

Підібрати та опрацювати літературу з даної тематики.

Педагоги,

батьки

Впродовж Тижня

педагоги

 

1.2.

Провести онлайн навчання:

1.«Основні поняття про надзвичайні ситуації»;

2.«Оповіщення про надзвичайні ситуації»;

3.«Дії робітників, службовців та населення по попереджувальному сигналу «Увага всім!»;

 4.«Основи організації життєзабезпечення населення у зонах надзвичайних ситуацій та тимчасового відселення».

 

Педагоги, технічні працівники

 

12.07

 

13.07

 

14.07

 

 

 

15.07

Трикалюк Р.М.

Храменкова Т.М.

 

 

1.3.

Провести консультації:

-«Теракт»;

-«Хімічна небезпека».

Педагоги

 

11.07

12.07

Трикалюк Р.М.

Храменкова Т.М

 

ІІ.

З вихованцями

2.1.

Визначити тематичні дні:

-«Відчуй небезпеку»;

-«Екологознайко»;

-«Будь обережним»; -

-«Захисти себе сам»;

-«Здоровим бути модно».

 

Діти дошкіль-

ного віку

 

11.07

12.07

13.07

14.07

15.07

 

Трикалюк Р.М.,

педагоги

 

 

2.2.

Провести цикл тематичних занять:

-«Правила поведінки в побуті»;

-«Небезпечні предмети навколо нас»;

-«Природа – друг, коли ти її добре знаєш».

Діти дошкіль-

ного віку

 

11.07

13.07

 

15.07

Вихователі

 

2.3.

Провести тематичні бесіди:

-«Спеціальні служби порятунку»;

-«Небезпечно! Пожежа!», -«Небезпечні знахідки».

Діти дошкіль-

ного віку

Впродовж Тижня

Вихователі

 

2.4.

Провести відео-екскурсії:

 -«Автомобіль та навколишнє середовище»;

-«Перші кроки до природи».

Діти дошкіль-

ного віку

12.07.

14.07.

Музкерівники

 

2.5.

Читання тематичних творів дитячої художньої літератури та їх обговорення.

Діти дошкіль-

ного віку

впродовж Тижня.

Вихователі

 

2.6.

Провести онлайн квесту «Супергерої проти мін»

Діти сер. та ст. гр.

13.07.

Вихователі

 

2.7.

Перегляд мультиплікаційних фільмів про мінну безпеку:

 -«Лісовий скарб»;

-«Повітряний змій»;

- «Безпечні канікули».

Діти дошкіль-

ного віку

Впродовж Тижня

Вихователі

 

ІІІ.

З батьками

3.1.

Провести консультації:

-«Дитина залишилася вдома»;

 -«Як подбати про дитину, якщо ви знаходитеся в укритті»;

-«Як заспокоїти дітей під час війни».

 

Батьки

 

12.07.

14.07.

 

15.07

 

 

Вихователі

 

 

3.2.

Запропонувати батькам наступні матеріали:

-поради від захисника України:  комікс  для дітей у воєнний стан «Савка і Баклан – замінована прогулянка»;

-буклет із завданнями з навчання мінної безпеки дітей 4 –8 років «Сорока та Поні – весела команда проти мін»: був проведений онлайн квест «Суперкоманда проти мін».

Батьки

 

 

11.07

 

 

 

 

13.07

 

Вихователі

 

 

ІV.

Організаційні заходи

4.1.

1.Підвести підсумки проведення Тижня знань безпеки дітей та узагальнити в наказі.

2.Звіт про проведення здати в ДО ВМР.

 

 

 18.07.

 

Пасікова О.В.

 

 

 

 

В рамках тижня безпеки дитини, дітки молодшої групи ✔️ 12 разом із "Іскорками суперсили" та песиком Патроном, навчались правилам дорожнього руху та дізналися як провести літо безпечно

 

 

П

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Шановні батьки! Любі діти!

Ми для вас підготували підбірку корисних матеріалів та інтернет-ресурсів у час війни

Війна в Україні відбувається не лише на лінії фронту, але й в інформаційному просторі. Нашим завданням є дотримуватись інформаційної гігієни, зберігати спокій та використовувати інформацію на користь наших дітей та нашого майбутнього.

Першим правилом безпеки авіапольотів є правило “Спочатку одягни маску на себе, а потім на свою дитину”. Адже саме так ми можемо якнайкраще подбати про дитину у кризовій ситуації: спочатку подбавши про себе.

Ми пропонуємо вам підбірку корисних матеріалів, які спрямовані на психологічну підтримку як дорослих, так і дітей. Також ми включили сюди навчальні ресурси для дошкільнят, які зараз розміщені у вільному доступі та відкриті для безкоштовного користування.

Якщо батько чи мати захищає країну. Психологічна турбота від Світлани Ройз. Відео
Як подбати про дитину, якщо ви знаходитеся з нею в укритті. Поради для батьків від Світлани Ройз. Відео
Правила підтримки, якщо родина евакуюється з дитиною. Психологічна турбота від Світлани Ройз. Відео
Для тих, хто зараз в дорозі, хто емігрує, хто покинув свої міста. Поради від Світлани Ройз. Відео
Для тих, хто приймає емігрантів і переселенців, для допомоги в адаптації. Поради від Світлани Ройз. Відео

Дитячий онлайн-садок НУМО. Підбірка відео-випусків.

Практичний тренінг Шимони Гродзін-Чеасарі, ізраїльського психолога-педагога. Відео

Видавництво "Ранок" Дитячі книги в електронному форматі у вільному доступі

Telegram-канал Павлуша і Ява. Підбірка аудіоказок
Telegram-канал з аудіоказками українською

Книгарня Yakaboo надала безкоштовний доступ до книжок в мобільному додатку

MEGOGO відкрили безкоштовний доступ до мультиків, фільмів та аудіоказок

Команда BetterMe у співпраці з авторами телеграм-каналу «Павлуша і Ява» додала новий розділ із дитячими аудіоказками українською мовою у додаток BetterMe: Mental Health. У додатку ви також знайдете дихальні практики, медитації, афірмації та курси для підтримки ментального здоров’я. BetterMe: Mental Health є безкоштовним на території України. Завантажити можна у Google Store  та AppStore. https://betterme.world/product/meditation

Всеукраїнський дитячий садок онлайн Mr.Leader

 

 

Як говорити з дітьми про війну?

Триває вторгнення Росії в Україну. Збройні Сили України героїчно відбивають атаки ворога, а мільйони українців переховуються у бомбосховищах. Як говорити з дітьми про війну? Яких правил слід дотримуватися та чого точно не можна робити?

Дати дитині відчуття безпеки

Дітям будь-якого віку дуже важливо відчувати безпеку. Вони мають бути впевнені, що коли приходять до своїх дорослих, яким довіряють — отримають відповідь.

Терпляче відповідати на ті самі питання знову

Діти, особливо маленькі, можуть ставити ті самі запитання знову і знову, ходячи по колу. Дорослим треба бути готовими щоразу терпляче відповідати на ці питання. Знову і знову казати, що з нами все буде добре, все буде гаразд, українська армія хоробро і професійно нас захищає.

Давати тілесний контакт

У будь-якій тривозі завжди задіяне тіло. Тому важливо обіймати, давати відчути кордони. Разом вовтузитися, будувати халабуди.

Підготуватися до розмови

Бути готовим, що коли в інформаційному полі тема існує — діти можуть прийти з питаннями. Важливо не відвертатися, не казати «заспокойся», а дати правдиву відповідь відповідно до віку.

Відповідати лише на питання, які ставить дитина

Із 4–5 років діти можуть приходити з питаннями про війну, про насилля. Дітям такого віку важливо давати інформацію коротко. Відповідати саме на те питання, яке ставить дитина. Не підіймати тих аспектів, про які дитина не запитує.

Проговорювати рутинні речі

Нагадувати дитині, хто є поруч, до кого можна звернутися, коли потрібна підтримка. Проговорювати інформацію, яку дитина повинна знати відповідно до віку — адресу, кого з дорослих і де можна знайти, якщо дитина опинилася сама.

Нагадати, хто є поруч з дитиною

Дошкільнятам і молодшим школярам важливо дати зрозуміти: «Я поруч з тобою. А ще поруч з тобою є…» — перерахувати тих близьких, які піклуються про дитину і до яких вона може звернутися. Показати, що війна — це десь далеко, а тут є твій великий, безпечний, спокійний дорослий.

На небезпечній території повторювати план дій

Нині вся Україна зазнає атак ворожих російських військ. Тому важливо говорити, що ми знаємо, як убезпечити себе. Повторювати з дитиною, що треба робити, якщо ти чуєш сирену чи постріли, під час пожежі, чого робити не можна. 

Показати згуртованість солдат

Коли діти молодшого віку запитують щодо солдат, які гинуть на війні, вони опосередковано питають: «Чи я в безпеці? Чи це може статися зі мною або моїми близькими?» Тоді доречно пояснити: «Солдати — люди, для яких це робота. Вони нас захищають. Поруч з ними є багато людей сміливих, відважних. Вони захищають також один одного, допомагають один одному». Тобто дати відчуття згуртованості й спільноти. Це особливо важливо, коли серед близьких є люди, які беруть участь у бойових діях — треба дати розуміння, що він там не сам, поруч з ним є той, хто про нього може подбати. Такий образ є терапевтичним і підтримувальним для дітей будь-якого віку.

Дозволити почуття

Відповідь «не хвилюйся» не позбавить тривожного імпульсу. Можна казати: «Я бачу, що ти хвилюєшся за солдат, за людей, довкола яких війна. Я теж хвилююся». Показати, як саме дорослі переживають ці почуття, як справляються зі своїм страхом. Допомогти прожити цей імпульс — дати глину, помалювати, адже дитина не завжди може виразити словами свої почуття.

Долати внутрішній конфлікт діалогом

Важливо брати до уваги, яким є інформаційний фон у родині. Ставлення батьків може стикатись із думками, які дитина чує у своєму середовищі, і це викликатиме внутрішній конфлікт у дитини. Треба перебувати в постійному довірливому діалозі, обмінюватися думками — це найважливіше у стосунках з підлітками, зокрема коли говоримо про насилля, війну.

Не формувати упередження

Треба бути обережним, бо, пояснюючи тему війни, можна надовго дати упереджене ставлення до певної нації, категорії людей, обставин.

Не закріпити негативні реакції

Є небезпека закріпити негативні патерни поведінки для певного психоемоційного стану. Наприклад: коли тривожно — батьки починають агресувати. Дорослі можуть самі потрапити в цю воронку почуттів і поділитися цим з дитиною. І надалі вона саме так реагуватиме на тривогу — агресією. Тому слід бути свідомим свого стану і намагатися контролювати свої реакції.

Емоційний стан важливіший за слова

Стан, у якому дорослі говорять з дитиною, важливіший за слова, якими вони говорять. Дитина має бачити, що дорослий стабільний. Так, він має право на свої почуття. Дорослий хвилюється, переживає, співчуває, але він залишається стабільним — для дитини це найважливіше. Страх втрати контролю — найбільший для дитини після страху втрати близької людини. Коли дитина бачить, що дорослий не контролює ситуацію, не контролює сам себе — це лякає, і тут можливе потрапляння в дуже глибоку воронку тривожності, з якої важко вибратися. Дитина весь час перевірятиме, чи мій дорослий у порядку, що з ним відбувається. Це дуже виснажує емоційно.

Звернути увагу на зміни в поведінці дитини

Коли дитина не ставить запитань — це не означає, що тема її не зачіпає. 

У дитини ще немає розуміння контексту, власного інструментарію для психічного опрацювання інформації, і тоді лімбічна система мозку дає свої сигнали. А вона відповідає, зокрема, за емоційно-мотиваційну сферу, наприклад, агресію, страх, за навчання, пам’ять, формування біологічних фаз сну. І тоді дитина може поведінково показувати те, про що не говорить. Наприклад, дитина почала гірше спати, їй сняться жахи. Діти молодшого шкільного віку іноді регресують — поводяться, як молодші, й навіть починають говорити, як малюки. Тілесні прояви тривожності — смоктання пальця, обкушування нігтів, нічний енурез — це все ознаки, що щось відбувається.

За тривожних симптомів — дотримуватися ритуалів і розмовляти

Якщо ви бачите тривожні сигнали, можна спробувати дати раду самим, у першу чергу повернути чітке дотримання щоденних ритуалів: сну, прогулянок, прийомів їжі. Треба пробувати говорити з дитиною, питати: «Ти щось побачив, що тебе вразило? Щось трапилось у школі?» Але дитина може не пам’ятати, психіка може витіснити побачене. У моїй практиці так бувало, що ні батьки не знали, ні дитина не могла пригадати, що трапилося, а в процесі арттерапевтичних вправ причина проявилася. Коли тривога виходить на свідомий рівень, її можна взяти, трансформувати, намалювати, замкнути, покласти в скриню і потім з нею щось робити.

Грати

Коли є ознаки, що дитину щось налякало, вразило — з дошкільнятами і дітьми молодшого шкільного віку треба грати. Лімбічний мозок теж займається програванням страху. Грати слід так, як дитина сама поведе, не потрібно нічого нав’язувати чи пропонувати. Треба асистувати, супроводжувати в цьому процесі, ніяк не вести. Діти добре самотерапевтуються через гру.

Слухати дитину уважно

Треба бути поряд з дитиною, слухати її. Особливо це потрібно підліткам, хоча іноді здається навпаки. Їм важливо знати, що ваша увага з ними, ви не у смартфоні, а дивитесь очі в очі. Цей контакт є запрошенням до діалогу: «Ти можеш мені довіряти, можеш мені сказати, я поруч і підтримаю».

Дати імпульс на дію

Після кількох діб у бомбосховищах діти і дорослі відчувають безпорадність. Важливо вселяти розуміння, що хоча б трохи, якийсь мікропроцес від них залежить. Можна написати листа, намалювати листівку солдатам і запостити в соцмережах, надіслати допомогу солдатам. Багато залежить, у що вірить родина: якщо це прийнятно, можна помолитися, хай навіть своїми словами.

Говорити про те, як дитина може підтримати близьких у небезпеці

Якщо рідні дитини перебувають у найбільш небезпечних районах бойових дій, варто розповідати, що вони роблять, змальовувати картинку, що відбувається. Проговорювати прості, лаконічні механізми, як можна підтримати одне одного і тих, хто в небезпеці, — поговорити з ними телефоном або написати в месенджер, якщо це можливо, заспокоїти, розповісти про себе.

Придумати власні ритуали

Із дітьми молодшого віку працюють ритуали, які допоможуть їм впоратися з тривогою, сумом. Наприклад, поговорити про щось, а потім змити водою тривогу. Якщо дитина сумує, дізнавшись про чиюсь смерть — поставити свічку, згадати цю людину, відпустити кульку в небо, відпустити щось річкою.

Називати речі своїми іменами

Не можна говорити про загиблих, що вони «заснули», «пішли», бо це може нав’язати страх, що спати — означає померти. Треба казати як є — людина померла, якщо дитина про це питає.

Говорячи про смерть, повертати в точку безпеки

Діти розуміють, що життя кінечне. Із 4–5 років вони починають ставити ці запитання, це вікова норма. Відповідати слід залежно від того, у що родина вірить — що відбувається з душею. Говорячи з дітьми про смерть, важливо повертати їх у точку безпеки. Завжди закінчувати цю розмову словами: «Ти тут у безпеці, і я у безпеці, ми будемо жити довго. Ми знаємо, що робити, щоб подбати про себе». У дорослих можуть бути свої страхи, але дитині треба дати відчуття: «Я все контролюю, я велика як скеля мама, і ти в безпеці».

У разі втрати близької людини дитина має спертися на стабільного дорослого

Якщо загинув хтось із близьких — важливо, щоб з дитиною залишався хтось більш-менш стабільний. Саме завдяки цій людині дитина може відчувати, що її дитячий світ не розвалився повністю. Зрозуміло, що втрата когось із близьких — це трагедія, і тому потрібен хтось, на кого дитина може спертися. Бо спертися сама на себе вона не здатна. Потрібно горювати, плакати, дозволяти і не зупиняти ці прояви, згадувати, говорити стільки, скільки їй потрібно. Багато обіймати. Згадувати весь рід, тих, хто метафорично стоїть за нами, ніби янголи-охоронці. Розповідати, що роблять ті, хто зараз із дитиною, щоб зміцнювати безпеку і родинні зв’язки. Спираючись на цю умовну стабільність дорослого поруч, дитина може вийти і без допомоги психолога.

Контейнувати почуття

Важливо, щоб був хтось, хто може контейнувати почуття дитини — тобто назвати їх, прийняти почуття, які є нестерпними для дитини. Сказати: «Я бачу, як тобі погано. Мені теж важко. Ти можеш плакати, ти можеш горювати, я буду з тобою». Говорити про те, що відчуває дитина. Проговорювати знову і знову те, що відбувається, плакати разом, горювати разом.

Звернутися до психолога, коли дорослі самі не справляються з горем

Коли поруч з дитиною немає нікого, хто може підтримати, коли дорослим самим настільки важко, що вони не можуть впоратись із втратою, потрібно звернутися до фахівця. Бо така втрата є втратою довіри до світу. Дитина може завмерти і відмовитися від подальшого розвитку. Можливе тривале порушення сну. Може з’явитись аутоагресія — ушкодження самого себе. Тоді дитина буде бити, різати себе, обкушувати собі шкіру, нігті. Це все — привід звернутися до фахівця.

 

 

Безпека дитини вдома

 

Життя потребує від наших дітей вміння орієнтуватись і знаходити вихід з непередбачених ситуацій. Чим менше у дитини знань, тим більше небезпеки з боку оточуючого середовища, тому дуже важливо постійно навчати малюківправилам безпечної поведінки у побуті, в природі, на вулиці, у суспільних місцях.

Найкраща гарантія безпеки – власний нагляд за дитиною. Найбільше нещасних випадків буває, коли дитина втомлена, голодна чи хвора, а Ви зайняті або заклопотані.Ризик збільшений, коли сім’я перебуває у незвичному середовищі (поза домом). Якщо купуєте дитині якесь приладдя, то впевніться, чи воно безпечне, і давайте його дитині тільки від зазначеного віку.; купуйте тільки нові речі. Прилади,що були у вжитку, можуть виявитися зношеними поза термін використання або інструкції з їхнього використання нема.

З чого починається безпека

Усі діти наражаються на нещасні випадки, оскільки їхнє бажання досліджувати й експериментувати випереджає здоровий глузд і передбачливість. Багатьох прикрих ситуацій можна уникнути, адже Ви несете відповідальність за те, щоб Ваша дитина не поранила себе. Однак безпека дитини не означає обмеження її діяльності, просто переконайтесь, що світ довкола неї безпечний для ігор і досліджень.

Кухня

В кухні є чимало небезпек для дитини, і вони зростають, якщо Ви зайняті своїми справами. Отже, не підпускайте дитину до місць, де Ви варите. Пам’ятайте, що плита, чайники і праски ще тривалий час є гарячими після того, як їх вимкнули.

Ставте гарячі страви і напої посередині столу так, щоб дитина їх не схопила.

Не стеліть на стіл скатертини, бо малюк може потягнути її і перекинути щось на себе.

Гостре кухонне приладдя зберігайте у шухляді під замком.

Зробіть огорожу навколо робочої плити, ручки каструль поверніть назад.

Краще користуйтеся дальніми пальниками плити.

Не дозволяйте дитині торкатися дверцят гарячої духовки.

Зберігайте всі мийні засоби, відбілювачі і засоби чищення у шафі з замком.

Пересвідчіться, що дитина не може дістати до смітника.

Дитяча кімната

Дитина проводитиме багато часу в спальні, тому переконайтеся, чи там безпечно.

Ніколи не прив’язуйте до ліжка іграшки шнурками – вони можуть замотатись навколо шиї.

Не кладіть у колиску великі іграшки і подушки, дитина може використати їх як сходинку, щоб вилізти.

Не прив’язуйте іграшки поперек ліжка, коли вона вже може стояти.

Вікна відкривайте так, щоб вони були відчиненими лише трішки.

Накрийте батареї рушниками.

Переконайтесь, що меблі стоять стійко і мають заокруглені кути.

Дитячі іграшки зберігайте у низькому серванті або на полицях, щоб дитина діставала їх, не тягнучись догори.

Використовуйте вогнестійку постіль і нічний одяг.

Встановіть матрац у ліжку якнайнижче, перш ніж дитина почне підтягуватись і вставати.

Запасні підгузники зберігайте у коробці з кришкою.

Змінюйте дитині підгузники на підлозі.

Ванна

Ніколи не залишайте дитину до 4 років саму у ванні з водою або у ванній кімнаті. Користуйтеся спеціальною гумовою підстилкою.

Перевіряйте воду, перш ніж класти в неї дитину.

Іншим нещасним випадкам, які можуть трапитись у ванній кімнаті, легко запобігти:

· зберігайте усі ліки у недосяжній для дитини шафі під замком;

· бритву і косметику кладіть у недоступне місце;

· накрийте батареї і гарячі сушилки рушниками;

· якщо Ви маєте електричний нагрівач, то він повинен бути вмонтований у стінку із вимикачем з мотузкою;

· мийні засоби і туалетну щітку зберігайте у шафці під замком;

· якщо у Вас душ зі скляною ширмою, то замініть її шторою з тканини або вставте скло, що не б’ється.

Вітальня

Телевізор поставте у недосяжне місце.

Не залишайте будь-де цигарки, сірники, алкоголь чи ліки, приладдя для шиття чи монети.

Кімнатні рослини також ставте у недосяжні місця, бо деякі з них отруйні.

Якщо маєте скляні двері чи низькі вікна, то ставте міцніше скло, ламіноване або з дротяною сіткою, чи наклейте на нього кольорові попереджувальні малюнки, щоб дитина бачила, де скло.

Коридор і сходи

Простежте, чи коридор і сходи добре освітлені.

Не залишайте на сходах іграшки, купи білизни чи щось інше.

Впевніться, що засувка на дверях для дитини недосяжна.

Заладнайте дірки на килимах чи в підлозі.

Якщо підлога лакована, закріпіть килими, щоб вони не зсувались.

Не дозволяйте дитині ходити по лакованій підлозі лише у шкарпетках, обов’язково вбирайте взуття; подивіться, чи нема скалок, якщо вона ходить босою.

Електрика

Електричні травми дуже серйозні, тож пам’ятайте таке:

· вимикайте електричні прилади, якщо не користуєтеся ними;

· ніколи не залишайте приєднаного продовжувача;

· закрийте розетки, якими не користуєтесь. Спеціальними кришками або ізоляційними стрічками;

· регулярно перевіряйте всі шнури і відновлюйте ті, де є оголений дріт;

· принаймні до 4 років не дозволяйте дитині бавитись з іграшками, що приєднані до електромережі.

ВАЖЛИВІ ПРАВИЛА!

—не залишати дітей дошкільного віку самих, навіть на короткий час;

—вчити дитину користуватися дверним вічком;

—не дозволяти відчиняти двері незнайомим людям, навіть одягненим у міліцейську форму;

—вчити користуватися телефоном для виклику служб 101, 102,103, 104;

—забороняти підбирати на вулиці незнайомі предмети — вони можуть бути небезпечними;

—забороняти бавитися ріжучими, гострими та вибухонебезпечними предметами;

—не дозволяти користуватися ліфтом без супроводу дорослого родича;

—запобігати формуванню в дитині жорстокого ставлення до тварин;

—не дозволяти дражнити тварин;

—не дозволяти вмикати електроприлади за відсутності дорослих;

—не дозволяти виходити на балкон, відчиняти вікна;

—не дозволяти визирати у відчинене вікно;

—вчити дітей звертатися по допомогу до відповіднихорганів;

—вивчити з дитиною домашню адресу або вкладатив кишенюз особистими даними дитини.


ШАНОВНІ БАТЬКИ!

Пам’ятайте, що саме від вас в великій мірі залежить безпека вашої дитини. Проявляйте витримку і навчайте дитину берегти своє життя та здоров'я!

 

 

БЕЗПЕЧНЕ ЛІТО ДОШКІЛЬНЯТ

 

 

Обережно! Гриби.

У період лісових прогулянок в літній час батьки, повинні здійснювати суворий нагляд за дитиною, який збирає квіти, гриби та трави, пробує їх. Не слід також забувати про ретельному контролі за використанням у їжу грибів, зібраних дітьми.Кожен дорослий, якому довірено здоров'я дітей, повинен добре знати, який гриб взяти, а який викинути.Отже, для того щоб уникнути отруєння отруйними грибами, потрібно збирати тільки ті, які ви добре знаєте.Здоров'я, і навіть життя який отруївся грибами, в чому залежать від того, наскільки своєчасно їй нададуть медичну допомогу. Слід пам'ятати, що при будь-якому отруєнні грибами, навіть на перший погляд не важкий, необхідно негайно звертатися до лікаря. Але і до приходу лікаря треба діяти швидко і рішуче. При отруєнні будь-яким з отруйних грибів слід постаратися вивести отруйні речовини з організму: прийняти проносне, промити шлунок розчином марганцевокислого калію. Постраждалий дитина повинна перебувати в ліжку, йому шкідливо ходити і сидіти.Будь-яке отруєння грибами супроводжує блювота і розлад кишечника, викликає зневоднення організму і болісну спрагу. Щоб полегшити стан хворого дитини, потрібно давати йому холодну, злегка підсолену воду, холодний чай, каву, молоко.Лікують отруєння грибами, як правило, тільки в лікарнях. Щоб лікарю легше було розібратися в причинах отруєння, залишки грибів треба зберегти для дослідження в лабораторії.

Як боротися з комарами.

Укуси комарів не тільки залишають після себе болісний свербіж. Ці комахи можуть бути по-справжньому небезпечними, якщо вони переносять збудника малярії. Відомо більше двох тисяч видів комарів. Причому далеко не всі вони є переносниками малярії. Незважаючи на те, що останнім часом кількість малярійних комарів у середній смузі збільшилася, в більшості випадків ми спостерігаємо звичайні види цих комах. Кров смокчуть лише особини жіночої статі і лише тоді, коли вони готуються до відкладання яєць. Протеїни крові необхідні комарихам, для того щоб відкласти якомога більше яєць. Так, «голодна» комариха може відкласти не більше 50 яєць, а сита - вже до 300. Виявити свою здобич комар може за кілька кілометрів! Жало його схоже на шприц, голка якого ще прикрита особливим протекторним чехольчиком. Як тільки жало введено в тіло, в тканини людини тут же впорскується речовина, що перешкоджає згортанню крові. Для дорослої здорової людини не небезпечні навіть п'ятсот укусів комара. Однак для алергіка і одного може бути достатньо, щоб викликати важку алергічну реакцію і навіть летальний результат.

Що робити після укусу?

1. Зробити після укусу міцний розчин харчової соди і періодично обробляти свербляче місце.
2. Змащувати укуси спиртовою настоянкою календули, борним спиртом, томатним соком. 3. Зробити холодну примочку.
4. При множинних укусах прийняти антигістамінний засіб.
5. В похідній аптечці чи на дачі неодмінно слід тримати антигістамінний препарат, фенистил або фукорцин (знімають свербіж і навіть усувають опіки кропиви).
Народні методи при укусах комарів:
1. Обробити сметаною або кефіром.
2. Прикласти до місця укусу листок черемхи або подорожника.
3. Змастити уражене місце бальзамом «Зірочка».
Гарного сімейного відпочинку вам!

 

П А М ' Я Т К А

про міри безпеки під час літнього відпочинку

     Навряд чи хто небудь візьметься застрахувати Вас від сонячних опіків чи поганої погоди під час відпустки, а попередити скоєння злочину по відношенню до Вас та вашої родини під силу кожному.

   - під час свого від’їзду попросіть сусідів, яким довіряєте, приглядати за Вашим помешканням і, по можливості, забирати пошту. Обміняйтесь з ними своїми контактними телефонами;

    - на час Вашої відсутності заздалегідь потурбуйтесь про надійність вхідних дверей та замків Ваших помешкань;

    - не залишайте ключі в легкодоступних місцях – під килимом вхідних дверей, у поштових ящиках, електрощитах та ін.;

       - виходячи з будинку, готелю чи квартири зачиняйте вікна та двері;

       - не залишайте на видних місцях, або без нагляду цінні речі, а ще краще залишити їх у сейфах або камерах схову готельних приміщень. Не забувайте, що адміністрація курортно-санаторних комплексів не несе відповідальності за зберігання майна, залишеного в номерах;

   - у місцях найбільшого скупчення людей – зупинках, транспорті, старайтесь не показувати наявність у Вас мобільного телефону, грошей, ювелірних прикрас;

     - похвилюйтесь про своїх рідних та дітей.    Не залишайте дитину без догляду, на сонці, в автомобілі. Нагадуйте дітям про контактні телефони батьків, міліції та швидкої допомоги. Підтримуйте постійний зв’язок з дитиною;         

      - найдіть час для спільного відвідування з дітьми пляжу, атракціонів та інших розважальних закладів, не відпускайте дітей на самостійні прогулянки;

      - завчасно домовтесь про місце зустрічі з дитиною чи родичами, в разі випадкового загублення;

       - виконуйте елементарні правила поведінки на воді та вимагайте їх від дітей, купайтеся у відведених для цього місцях, не залишайте дитину без нагляду під час ігор та купання;

     - не зловживайте алкогольними напоями та перебуванням на відкритому сонці;

     - дотримуйтесь правил безпеки під час відвідування невідомих лісних та гірських місцевостей.

  Якщо по відношенню до Вас чи ваших рідних скоєно злочин чи правопорушення негайно звертайтесь до працівників поліції.

ПАМ'ЯТКА
з попередження травматизму серед дітей дошкільного віку

під час відпустки батьків

 

     Щоб не допустити травмування дитини в лісі та на водоймі, пам'ятайте та виконуйте такі вимоги: 
1. Під час перебування на вулиці в літній день захищайте голову дитини панамою.

2. Регулюйте перебування дитини під сонцем, щоб запобігти опікам шкіри. 

3. Дозуйте перебування дитини у воді, щоб організм не переохолоджувався.

4. Не залишайте дитину без нагляду біля водойми.

5. Не дозволяйте купатись та стрибати у воду в неперевірених місцях.

6. Для купання вибирайте незасмічені місця з твердим дном, без водоростей та мулу.

7. Забороняйте користуватись човном, плотом без супроводу дорослих.

8. Не дозволяйте запливати на глибину, використовуючи гумовий матрац чи іграшку.

9. Не допускайте пустощів на воді (не можна зненацька лякати, утримувати один одного під водою, жартома кликати на допомогу). 

10. Забороняйте ходити до лісу без супроводу дорослих. 

11.Під час перебування у лісі разом з дітьми не збирайте та не вживайте незнайомі гриби, ягоди, рослини. 
12. Не розводьте у лісі багаття під час посухи; при виникненні необхідності в цьому, розмістіть вогнище на відкритому місці і після використання ретельно загасіть його та засипте землею.

13. Обстежте місця установки намету в лісі з метою уникнення небажаної зустрічі зі зміями, бджолами, мурахами тощо.

14. Для походу в ліс одяг дитини підбирайте таким чином, щоб оптимально захистити її від комах, кліщів та інших несподіванок.

15. Не засмічуйте навколишнє та не залишайте після себе жодних слідів свого перебування.

                                                       Щасливої відпустки!

 

 

Рекомендації щодо дотримання безпеки життєдіяльності дитини

Увага, вулиця!

1. З дому треба виходити завчасно.

2. Бігти не рекомендується. Перед виходом на проїжджу частину необхідно зупинитися на краю тротуару, подивитись ліворуч і праворуч, переконатись у відсутності транспорту. Під час переходу вулиці потрібно, тримати дитину за руку, вчити, щоб вона йшла кроком, тоді краще зможе бачити все навколо.

3. Побачивши потрібний вам транспорт, що стоїть з протилежного боку дороги, не біжіть. Поясніть дитині, що це небезпечно. Під час виходу з транспорту не намагайтесь обійти його спереду або ззаду. Поясніть дитині, що водій зустрічної машини не бачить вас з-за перешкоди. Для переходу дороги потрібно пройти тротуаром до найближчого пішоходного переходу.

4. Виходячи на проїжджу частину з дитиною, припиніть зайві розмови. Вона також повинна звикнути, що під час переходу потрібно мовчати і спостерігати. Переходити дорогу необхідно під прямим кутом.

5. Переходьте дорогу тільки на зелене світло, дитина повинна звикнути, що на червоне світло не переходять, навіть якщо немає машин.

6. Під час переходу вулиці і на зупинках міцно тримайте дитину за руку. Бувають випадки, коли дитина виривається і біжить на проїжджу частину.

7. Пам’ятайте, що дитина вчиться поведінки на вулиці насамперед на вашому прикладі і на власному досвіді.

Порушення Вами рекомендацій, що наведені вище, призводить до засвоєння дітьми неправильної поведінки на вулиці, яку виправити дуже важко.

Правила поведінки під час виникнення стихійного лиха

– під час сильного вітру не ховайтеся під деревами, кущами, а тікайте додому;

– не ходіть під стінами будинків, щоб на вас не впали шматки шиферу, шибок;

– не купайтеся і не плавайте на човні під час сильного вітру;

– не відкривайте у квартирі вікна, балкони, коли дме сильний вітер;

– під час грози не ховайтеся під деревом, адже мокре дерево притягує до себе електричний розряд;

– під час грози не можна сидіти біля відчиненого вікна, тримати високо над головою металеві предмети;

– у квартирі необхідно вимкнути всі електричні прилади, телевізор, світло, зачинити вікна, двері, кватирки;

– якщо під час грози ви з дитиною опинилися поза приміщенням, на природі, сховатись треба десь у балці, канаві, не бігти, краще лягти на землю;

не можна купатися у річці під час грози, бо вода – провідник електричного струму.

Стався нещасний випадок: перша допомога

Забив голову. Покладіть малюка у ліжечко. Прикладайте холодні компреси на забите місце й відразу міняйте їх, тільки-но компрес зігріється. У разі нудоти, блювання, запаморочення негайно викликайте «швидку допомогу» – можливий струс мозку.

Порізався або подряпався. Ушкоджене місце промийте ватою, змоченою перекисом водню. Краї рани змастіть йодом або зеленкою. Накладіть пов’язку. Якщо ранка глибока, кровоточить, зверніться до хірурга.

Засунув сторонній предмет у вухо. Ні в якому разі не намагайтеся витягнути його самі, ви ризикуєте пошкодити барабанну перетинку. Терміново доправте малюка до лікарні. У будь-якому разі намагайтеся заспокоїти дитину. Не показуйте їй, що ви хвилюєтесь. Робіть усе швидко, але без метушні.

Ошпарився гарячою рідиною. Ушкоджене місце поливайте холодною водою – це зменшить біль. Пухирець не проколюйте. Якщо обпечене місце більше за дитячу долоню, потрібна термінова медична допомога. До приїзду лікаря прикрийте ушкоджене місце стерильною марлею. Нічим не змащуйте, не присипайте.

Проковтнув ліки. Негайно викличте в дитини блювання, засунувши в рот палець, обгорнутий бинтом і натискуючи на корінь язика. Спробуйте відразу з’ясувати, які саме ліки та в якій кількості проковтнула дитина. Раптова сонливість, слабкість чи, навпаки, різке збудження – ознаки отруєння. Викликайте «швидку допомогу».

Проковтнув м’який предмет. Якщо це круглий, гладенький предмет, не хвилюйтеся, він не завдасть шкоди органам травлення, а вийде через добу з випорожненнями. Гострий предмет може травмувати стравохід, шлунок, кишечник. Якщо дитина скаржиться на болі в животі, необхідна термінова медична допомога. Ні в якому разі не давайте проносне. Годуйте маля тільки м’якою їжею – тушкованим протертим яблуком, картопляним пюре.

 

Пам'ятайте:

Відпочинок - це добре. Неорганізований відпочинок - погано! Сонце - це прекрасно. Відсутність тіні - погано! Морське повітря, купання - це добре. Багатогодинне купання - погано! Купання - прекрасне закаливающее засіб. Місце для купання повинне бути неглибоким, рівним, з повільним плином. Перш ніж дати дитині можливість самостійно увійти в воду, необхідно переконатися в тому, що в даному місці немає ям, глибокої тіни, корчів, гострих каменів. У воді разом з дитиною обов'язково повинен знаходитися дорослий.

При купанні необхідно дотримуватися правила:

Не дозволяється купатися натще й раніше як через 1-1,5 години після їжі. У воді діти повинні перебувати в русі. При появі ознобу негайно вийти з води. Розпашілим не можна занурюватися в прохолодну воду.

 

ПЛАН ПРОВЕДЕННЯ «ТИЖНЯ БЕЗПЕКИ ДИТИНИ»

В КЗ «ДНЗ № 21 ВМР» В ПЕРІОД З 17.05. ПО 21.05.2021 РОКУ

Безпека дітей - це головний наш обов'язок!

з/п

Зміст заходів

Термін

виконання

Відповідальні

Відм. про викон.

І.

Робота з дітьми

1.1.

Виконати план підготовки до проведення «Тижня безпеки дитини».

Упродовж

тижневика

Вихователі всіх передшкільних  груп

 

 

1.2.

Визначити тематичні дні:

- «Відчуй небезпеку»;

- «Екологознайко»;

- «Будь обережним»;

- «Захисти себе сам»;

- «День здоров’я».

 

17.05.2021

18.05.2021

19.05.2021

20.05.2021

21.05.2021

 

Вихователі всіх

передшкільних груп

 

1.3.

Провести серію тематичних занять:

    - «Правила поведінки в побуті»;

    - «Небезпечні предмети навколо  нас»;

  • «Природа - друг, коли ти її

    добре знаєш»;

  • «Про коронавірус».

 

Упродовж

тижневика

 

Вихователі всіх

передшкільних

груп

 

 

1.4.

Провести тематичні бесіди:

   - «Спеціальні служби порятунку»;

   - «Небезпечно! Пожежа!».

Упродовж

тижневика

Вихователі всіх

передшкільних  груп

 

1.5.

Провести тематичні екскурсії, прогулянки:

    - «Автомобіль і навколишнє

      середовище»;

   - «Перші кроки до природи».

Упродовж

тижневика

Вихователі всіх

передшкільних  груп

 

ІІ.

Взаємодія з батьками

2.1. 

   Організувати виставку літератури  

        «Безпека дитини».

17.05.2021

 

 

Вихователі всіх  груп

 

 

2.2.

    Оформити виставку плакатів

      «Такі бувають небезпеки».

19.05.2021

2.3.

 Поповнити інформаційно-ілюстративним матеріалом (ширмами, консультаціями, анкетами, пам’ятками, інструкціями) тематичні папки «Безпека малюків».

Упродовж

тижневика

2.4.

Провести консультації для батьків у закритих Viber-групах:

- «Дитина залишилася вдома одна»;

- «Домашні небезпеки».

 

Упродовж

тижневика

 

Трикалюк Р.М., вихователі всіх груп

 

 

2.5.

 Оформити стенд «Фотощоденник Тижня безпеки дитини».

21.05.2021

Трикалюк Р.М.,

 

2.6.

 Висвітлювати освітню роботу в період тижневика на сайті закладу,  Facebook-спільноті.

Упродовж

тижневика

Трикалюк Р.М.,

вихователі всіх груп

 

ІІІ.

Робота з персоналом

3.1.

Провести навчання з постійним  складом:

- педагогічного колективу за темою «Основні поняття про надзвичайні ситуації, оповіщення про надзвичайні ситуації. Дії робітників, службовців та населення по попереджувальному сигналу «Увага всім!»;

- обслуговуючого складу за темою «Основи організації життєзабезпечення населення у зонах надзвичайних ситуацій та тимчасового відселення».

17.05.2021

 

 

18.05.2021

Трикалюк Р.М.

 

 

Пасікова О.В.

 

3.2.

Провести тренування-навчання персоналу ЗДО  з евакуації після сигналу: «Увага! Всім».   Відпрацювати:

- Шляхи евакуації дітей та дії персоналу під час умовної пожежі.

 

19.05.2021

 

 

Пасікова О.В.

Трикалюк Р.М.

 

 

 

 

3.3.

Підсумки проведення «Тижня безпеки дитини» узагальнити в наказі по закладу.

До

 31.05.2021

Пасікова О.В.

 

 

3.4.

Матеріали проведення «Тижня безпеки дитини» систематизувати в методичному кабінеті закладу.

До

31.05.2021

Трикалюк Р.М.

 

 

3.5.

Інформацію  про проведення «Тижня безпеки дитини» подати до ДО ВМР.

До

31.05.2021

Трикалюк Р.М.

 

 

 

Цивільний захист та безпека життєдіяльності

   Одним із важливих завдань КЗ "ДНЗ № 21 ВМР" є створення безпечного освітнього простору, забезпечення колективної та особистої безпеки учасників освітнього процесу. З метою збереження життя і здоров'я учасників освітнього процесу  розроблено 

План заходів на 2020 - 2021 навчальний рік щодо «Охорони життя та безпеки життєдіяльності дітей»

Головне завдання цивільного захисту КЗ "ДНЗ № 21 ВМР" є:

- забезпечення готовності до проведення заходів щодо захисту дітей та працівників ЗДО при будь - яких надзвичайних ситуаціях техногенного та природного характеру;

- поліпшення в ЗДО якості навчально-виховної роботи з дітьми з питань особистої безпеки і захисту життя в надзвичайних ситуаціях;

- удосконалення теоретичних знань і практичних навичок педагогічних працівників дошкільної установи із питань захисту і дій в умовах надзвичайних ситуацій;

- пропаганда кращого педагогічного досвіду з проблем виховання і організації заходів щодо попередження і реагування на надзвичайні ситуації.

 Напрямки реалізації завдань

 

 

Логін: *

Пароль: *